maanantai 11. helmikuuta 2013

Salkkari-ihkutus

Mua niin suunnattomasti ärsyttää, suorastaan vituttaa salkkareiden jatkuva ihkutus. Yläasteella Ismo- ja Seppojutut vielä meni mutta nyt 4-5 vuotta myöhemmin olen korviani myöten täynnä salkkareita.

Ei se niiden olemassaolo mitään haittaa mutta se, että iltalehden sivuillakin otsikoidaan siitä mitä salkkareissa on tapahtunut, menee jo liian pitkälle. Ne keitä kyseistä ohjelmaa kiinnostaa seurata, näkevät sen kun katsovat ohjelmaa ja ne keitä ei, eivät katso. En koe minkäänlaista tarvetta lukea uutisia siitä kuinka Severi joi ensimmäiset kännit. No, eihän minun niitä uutisia tarvitse lukea, mutta kuinka alhainen uutiskynnyksen täytyy olla että salkkareiden kuumimmista juonenkäänteistäkin täytyy ilmoittaa.

Kaiken lisäksi kun muutaman jakson olen nähnyt, näyttelijät ovat kertakaikkisen surkeita ja ohjelman alkumusiikki saa verenpaineeni nousemaan epänormaaleihin lukemiin. Juonenkäänteet (mitä olen väkisin joutunut kuuntelemaan kerran jos toisenkin) ovat aivan päättömiä.

Kylläpäs helpotti! Lauantai-illan vaatetusta vielä tässä.
-Himmi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti