keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Pastellipersikka

Hola ystäväiseni!

Minua kuulee nyt vähän harvemmin, sillä pitää keskittyä todella lukemiseen. Tällä hetkellä olen isoäitini luona Alavudella ja tarkoitus olisi lukea monta päivää kirjoituksiin. Tässä juuri aloittelen verotuslaskujen laskemista... Ompas kiinnostavaa!! :D
Olen myös uppoutunut taas kirjallisuuden pariin.. Junassa 2,5h hurahti hetkessä Pariisin matkaoppaan ja Paulo Coelhon Yksitoista minuuttia parissa. (Pariisiin siis aijon Haagista päin suunnata joskus ehkä vuoden sisään, mutta koska olen malttamaton, luin matkaopasta jo nyt... Hah!)

Hassunhauskoja juttuja kuitenkin lähipäiviltä: Värjäsin nimittäin hiukseni pastellipersikalla. Minun värini kyllä taittaa enemmän pinkkiin, mutta sehän ei haittaa mitään. Kiitos Vermelille tuhannesti tästä työstä, mikä tehtiin. :)

Olen myös ostellut kaikennäköistä kuten muutaman paidan, mekon(jonka nelly toimitti kotiin asti<3) ja tietenkin hiusvärejä!

Kun pääsen kotiin täältä, voisin vihdoinkin lisäillä kuvia koneelle ja postata muualtakin kuin luurini kautta... Mutta laiska kun olen..

T. Lukuintoinen (noooot) Marppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti