perjantai 1. maaliskuuta 2013

No jo on!

Huomenia vaan kaikille!

Minähän heräsin jostain syystä klo 7:52 ja ennen aamusalia ajattelin, että kai tässä voisi teitä lukijoita muistella. :D

Eilen olin rakkaan Himmin kanssa koko päivän! Aamulla lähdettiin Jyväskylän uimahallille aamu-uinnille jossa kokeiltiin hyväksi todettuja treenaustapoja. Fyssarini saa kyllä olla nyt ylpeä, kun vihdoin raahasin luuni uimaan!(Eihän hän ole kuin vain joka kerta tavatessamme patistanut minua sinne.. Industrialini on kuitenkin pitkälti estänyt uimisen..)

Sen jälkeen oli edessä tositoimet eli munakkaan valmistus, matikan kirjoituksiin harjoittelu ja tietenkin höpiseminen. :) Rakkautta vain <3

Kohta aijon painua taas vaihteeksi salille! :) Ajattelin cyclingin ja sen jälkeen polven kunnosta riippuen jalka- tai käsitreeni. Tänään treenataan ja kovaa!!!!

Olen miettinyt lähipäivinä PALJON omaa suhtautumistani muihin, muiden toimintatapoihin ja elämiseen.. Lähinnä ihmisten onnellisuutta nämä pohdintani ovat käsitelleet.. Mikä ajaa ihmiset siihen, että teemme valintoja, jotka eivät tee meitä onnelliseksi?

Tai siis, esimerkki entisestä elämästäni: Olin valittava tyttöystävä.

Hyi!! En todellakaan ole sellainen oikeasti, minä vain ajauduin siihen, jonka jälkeen olin toistuvasti epäonnellinen, koska valitin, rajoitin yms.

No onneksi opin, sillä sitä en aijo enää ikinä tehdä! Sanotaanko: "Siperia opettaa" Vai kenties "Opinpahan tämänkin asian kantapään kautta.."

Samoin onnellisuus, jota ystävät tuottavat. Minkä takia pitää hengailla sellaisten ihmisten kanssa, jotka tekevät sinut huonovointiseksi ja ahdistuneeksi.. Miksei voi vaan reilusti jättäytyä sellaisten ihmisten läheisyydestä ja todeta: "Olen mieluummin yksin, kuin epäonnellinen tuollaisten ihmisten ympärillä."

No helpommin sanottu kuin tehty..

Itse kuitenkin olen päättänyt tehdä asioita, jotka tuntuvat minusta hyvälle. Jos joku ihminen saa minut tuntemaan oloni varsin mallikkaaksi, miksen voisi soittaa hänelle? Tai vastaavasti jos auringonpaisteessa juoksulenkki on minusta parasta, mikä estää tekemästä sitä?

Onnellisuus on pieniä tekoja, mutta vaatii mieleltä myös paljon: Pitää osata iloita ja olla onnellinen pienistäkin asioista!!!
Minun onnellisuuteni tuli eilen parhaan ystävän kanssa vietetystä ajasta, kahvista, tummasta suklaasta, auringosta, yhdestä puhelusta, urheilusta ja ruuasta.

Eivät nuo minun mielestäni ole mitään hirveän vaikeita asioita saavuttaa. Vai onko?

Mitkä asiat teidät, hyvät lukijat, tekevät onnelliseksi? Vaaditaanko siihen paljon?

Nyt pomppaan sängystä ylös ja teen tästä päivästä vielä mahtavamman kuin eilisestä!! ::))

Pusuin ja halein
Marii!

1 kommentti: