maanantai 4. maaliskuuta 2013

Hmmmh


Hellurei.

Olin kirjoittanut jo postauksen, mutta päätimpä pyyhkiä sen pois. Ja kirjoittaa siitä, mitkä kolme asiaa vaivaavat minua..

1. Oma kasvu ja muuttuminen

Olen puolen vuoden sisällä muuttunut hurjasti. Oma keho ei tunnu omalta:
Mieletön hallinta joogatessa ei ole minua, tunnen silloin leijailevani pois kehostani. En se ole minä, joka taipuu ihme asentoon ja pysyy siinä huojumatta ja ilman kipuja..

Rapsutin tänään selkää ja totesin: ei tuo ole minun lapaluu ja olkalihas, miksi tuntuu lihakset ja nahka ja läski on poissa.

Säikähdin oikeasti vähän. Sama kävi tänään pukiessa ja vilkaisin peiliin. Se kroppa ei kuulunut minulle.. Mutta se olin silti minä..

Henkisesti olen kasvanut myös paljon. Huomaan toimivani tilanteissa aivan eri tavoin kun normaalisti. Harvoin enää edes suutun. Petyn ennemminkin.
Esimerkkinä hyvin hoidettu homma abiristeilyllä: loukkaannuin Himmille, silti nukuimme samassa hytissä sulassa sovussa ja juttelimme aamulla asian halki ja siinä se. (Loukkaantuminen oli tietenkin aivan turhaa, sillä olin kännissä kuullut väärin vastauksen erääseen asiaan... :D)

2. Rennosti ottaminen

Mikä saatana siinä on, että porukka ei osaa ottaa rennosti? Aina pitää stressata ja miettiä ja pohtia ja plää plää plää. Eikö joskus voisi vain todeta, että "Voi munkki, nyt kävi näin, no eipä se midis." ja jatkaa suuntaa eteenpäin!!

3. Velvoitteet

Velvoitteita on ja tulee aina olemaan. Mutta onko velvoite kertoa kaikille ihmisille kaikki asiat? Onko velvoite jonkun toisen hyvän takia heittää omat mielihalut, ajatukset ja tunteet roskikseen? Hyvät ihmiset: minä olen 18-vuotias nuori naisenalku ja sinkku. Kenelle minä olen tilivelvollinen?? Tarvitseeko minun kertoa kenellekkään mitään, mitä en halua? Onko se joku saaaaaaaatanann VELVOITE??? Ei ole!! Se on minun asiani mitä sanon ja kenelle sanon ja kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä lopputulokseen.

Loppukevennyksenä haluaisin välittää terveiset: Kiitos PH, ilman sinua, kyykkääminen olisi tänään tapahtunut n. 10kg pienemmillä painoilla.

Mitkä asiat teidän mielessänne pyörivät?

T. Maaaaaarppa
(Kuva 9gag)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti